| Поступающим |

MBA

Халықаралық Бизнес Университеті

MBA бағдарламасының мақсаты:

Бизнес саласында заманауи білімі мен талаптары бар, процестерді және адам ресурстарын басқаруға қабілетті, компанияның стратегиясын қалыптастыра алатын, стратегиялық және операциялық мақсаттарды анықтай алатын және оларға ғылыми және практикалық құралдарды қолдана отырып, қол жеткізе алатын басқару кадрларын дайындау.

Негізгі мақсаттар:

  • Ұйымдарды басқаруға қатысатын және күрделі және функционалдық сипаттағы басқару міндеттері бойынша дербес шешім қабылдауға қатысатын жоғары және орта буын басшыларын оқыту;
  • Халықаралық стандарттарға сәйкес кадрларды даярлау;
  • Талаптардың тиісті жиынтығы бар жоғары білікті кадрларға еңбек нарығында, қажеттілігін қамтамасыз ету;
  • Студенттерді болашақта докторантураны игеруге дайындау.

EXECUTIVE MBA

Даму менеджменті

Денсаулық сақтаудағы іскерлік әкімшілік

Оқу форматы:

12/16 ай

11 негізгі курс

5 оқу модулі

1 шетелдік модуль

Күндізгі және кешкі курстар:

18:30-дан 21:30-ға дейін кофе-брейкпен

Диплом:

Меншікті үлгі

Берілетін ғылыми дәреже:

7М04115 – Әзірлеуді басқару

7M04129 – Денсаулық сақтаудағы бизнесті басқару

Executive MBA (EMBA) –  басқару тәжірибесі мол, тәжірибелі басшылар мен топ-менеджерлер және бизнес иелеріне арналған арнайы бағдарлама. Бағдарлама басқа топ-менеджерлер және бизнес иелерімен араласуға, тәжірибе алмасуға, практикалық білім алуға мүмкіндік береді.

General MBA

Маркетинг Менеджмент

Қаржы менеджменті

Менеджмент

General

Оқу форматы:

24 ай

17 негізгі курс

6 оқу модулі

1 шетелдік модуль

Күндізгі және кешкі курстар:

18:30-дан 21:30-ға дейін кофе-брейкпен

Диплом:

Меншікті үлгі

Берілетін ғылыми дәреже:

7М04114 – Іскерлік басқару магистрі

General MBA – кәсіби салалардың бірінде заманауи бизнесті басқарудың практикалық технологияларына бағытталған. Әрбір оқу модулі, бизнесті басқарудың белгілі бір саласына жатады

FinTech

«Магистр» дәрежесін берумен өзіміздің жобамыздағы білім беру қос дипломдық бағдарламасы қарастырылады «Master of Business Administration» «ASTANA IT UNIVERSITY» ЖШС және «Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті»

Оқу форматы:

24 ай

 18 негізгі курс

6 оқу модулі

1 шетелдік модуль

Күндізгі және кешкі курстар:

 18:30-дан 21:30-ға дейін кофе-брейкпен

Диплом:

Меншікті үлгі

Берілетін ғылыми дәреже:

7М04121 – Қаржылық технологиялар және бизнестің цифрлық трансформациясы

Қосымша:

«АСТАНА IT UNIVERSITY» ЖШС «Іскерлік әкімшілендіру магистрі» дәрежесі берілетін, жеке үлгідегі диплом

Пәннің мақсаты – магистранттарда іскерлік тәжірибеде қолданылатын әдістеме мен зерттеу әдістері, сондай-ақ басқару шешімдерін жинау және қабылдау үшін ақпараттық технологиялар мен ақпараттық жүйелердің мүмкін құралдары мен технологиялары туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру.

Стратегиялық менеджмент саласында, білім мен практикалық мүмкіндіктерді игеру. Бизнестегі стратегиялық жоспарлаудың рөлін түсіну және осы құралды қолдануды үйрену. Алған білімдерін іс жүзінде қолдана білу

Тыңдаушыларды оқыту:
1. Бизнес-процестің тиімділік деңгейін «көру»;
2. Тиімділікті арттыру үшін бизнес-процестерді өзгерту

Бизнесті бағалаудың теориялық негіздері мен тұжырымдамасын зерттеу, сондай-ақ оларды практикалық қызметте жүзеге асыру мүмкіндіктерін үйрену.

Субординациялық коммуникацияның барлық бағыттарында әртүрлі позицияларды, жүйелерді алатын адамдармен қарым-қатынас құру принциптері мен заңдылықтарын көруге және сәтті қолдануға үйрену. Өз қызметін, кәсібилігін, мансаптық өсуін кеңейту құпияларын білу. Өзара әрекеттесу шеберлігімен айналысатын көшбасшы болу

  • MBA тыңдаушыларын адам ресурстарын басқару стратегиясының тұжырымдамасымен таныстыру;
  • Ресейлік компаниялардың тәжірибесінде HR стратегиясы және персоналды басқару стратегиясын құру құралдары саласындағы түсініктерді зерттеу;
  • МВА тыңдаушыларында стратегияны тұжырымдау мүмкіндіткерін және оны ЖЖБ басқару саласында іске асыру көрсеткіштерін қалыптастыру.

Курс цифрлық маркетинг стратегияларын, B2B және B2C брендтерін енгізуді қарастырады және барлық сандық арналар мен платформалар туралы нақты түсінік береді. Қатысушылар курсты толық біліммен және тәжірибемен аяқтайды, интеграцияланған цифрлық маркетингтік стратегияны қалай жасауға болатынын және әзірлеуден бастап, іске асыруға дейін үйренеді.

Кәсіпкерлік қызмет тәуекел ұғымымен тығыз байланысты. Нарықтық экономика жағдайында табысты өмір сүру үшін, техникалық жаңалықтарды, батыл, қате емес әрекеттерді енгізу туралы шешім қабылдау қажет, бұл тәуекелді күшейтеді

Шетелдік модуль

  • Луис ұлттық университеті (Польша);
  • РЭУ «Integral» Плеханов бизнес мектебі. Г. В. Плеханова (Ресей Федерациясы);
  • Michigan State University.
 

Оқу аяқталғаннан 2-3 жылдан кейін MBA түлектерінің табысының өсу дәрежесі:

0 %
Жоғары деңгейдегі менеджерлер
0 %
Орташа деңгейдегі менеджерлер
0 %
Кәсіпкерлер
0 %
Желілік менеджерлер