B047 Маркетинг және реклама

Гранттар саны 95

95

  • Цифрлық экономикадағы Маркетинг
  • Маркетингтік зерттеулер және аналитика

2023 жылға арналған өзекті ақпарат.

Бұл не?

 «Маркетинг және жарнама» – кез-келген заманауи ұйымның негізгі процестерінің бірі. Маркетинг мамандары нарықтық зерттеулер жүргізуге, әлеуетті клиенттерді іздеуге, олардың қажеттіліктері мен қалауларын анықтауға, нарықтың мақсатты сегменттерін сегменттеуге және таңдауға, компания мен оның жекелеген өнімдерін орналастыруға, тауар ассортиментін қалыптастыруға, брендті құруға және «жылжытуға», бағалар мен жеңілдіктер жүйесін құруға, тұтынушыға жылжыту және коммуникациялық әсер ету құралдарын әзірлеуге, «өнімді түпкілікті сатып алушыға тарату және жеткізу арналарын» жобалау.

Сандық экономикадағы Маркетинг

Маркетингтік зерттеулер және аналитика

Осы мамандықтың түлектері кім жұмыс істейді?

Университетті «Маркетинг және жарнама» бағыты бойынша бітіргеннен кейін сіз осы бағыттар бойынша жұмысқа орналаса аласыз:

 

  • Маркетолог;
  • Сауда агенті;
  • Экономист;
  • Талдаушы;
  • Жарнама маманы;
  • Бренд менеджері;
  • Интернет-маркетолог;

Алынған дағдылар

Маркетинг және жарнама бағдарламасы бойынша оқитын студенттер оқу барысында келесі салаларда Дағдылар мен білім алады:

  • Маркетингтік зерттеулер;
  • Тауарларды әзірлеу және тауар ассортиментін басқару жөніндегі маркетингтік қызмет;
  • Тауар қозғалысын ұйымдастыру, жоспарлау және басқару;
  • Жарнама қызметі;
  • Сатып алу қызметі және материалдық-техникалық жабдықтау;
  • Сату алдындағы және сатудан кейінгі қызметті ұйымдастыру, жоспарлау және басқару.

Тәжірибелік оқытушылардың 70% – дан астамы UIB-тің ерекшелігі-бұл практикалық білім университеті. Бұл біздің оқу орнымыздың ең маңызды бәсекелестік артықшылығы, ол мамандарды даярлаудың практикалық бағытын күшейтуге басымдық береді

Осы салада жұмыс істейтін табысты адамдардың мамандандырылған шеберлік сыныптары, семинар-тренингтері, қонақ дәрістері

Мамандандырылған бағдарлама тыңдаушының тілектері мен мүмкіндіктерін ескереді: Жеке оқу-тақырыптық жоспарда пәндерді оқытудың тізбесі мен реттілігі, сабақтардың тақырыбы мен олардың уақыты, сондай-ақ тыңдаушы өз жұмысында тікелей кездесетін сұрақтарды қоя алатын негізгі мамандандырылған пәндер бойынша оқытушымен жеке-жеке кеңес беру мүмкіндігі бар

Ғылыми орталық

Жаңалықтар

Мансап орталығык