PR және жарнама

Оқу тілдері:

қазақ, орыс

ҰБТ бейіндік пәндері:

Шығармашылық емтихандар

Халықаралық бағдарламалар:

Академиялық ұтқырлық; қос диплом бағдарламасы

Бұл не?

Интернет-коммуникацияларды басқарудың интеграцияланған тәсілін меңгеру негізінде интернет-ортада коммуникациялық қызмет саласында жоғары білікті мамандарды даярлау. Біздің мақсатымыз — бұқаралық және арнайы коммуникациялардың теориялық және практикалық аспектілерін білетін, жаңа медиа, жарнама, PR-қоғаммен байланыс технологияларын, сондай-ақ медиа контентті құру және басқару технологияларын меңгерген, медиа жоспарлау, жобаларды басқару, маркетингтік зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгерген жарнама және қоғаммен байланыс саласында жоғары дәрежелі мамандарды даярлау. Бұл интеграцияланған коммуникацияларды басқарудың әмбебап мамандары туралы, сондай-ақ жарнама, PR және жаңа медиа саласындағы тар бағыттағы мамандарды даярлау.

Құзыреттері

  • БАҚ-тағы жарнамалық қызметтің негіздерін білу (мазмұндық, құқықтық және экономикалық аспектілер);
  • Нақты лауазымдық міндеттер шеңберінде жарнамамен жұмыс істей білу;
  • Қоғамның түрлі сегменттерінің өкілдерімен ынтымақтастықты ұйымдастырудың негізгі нысандары мен әдістерін меңгеру;
  • Әр түрлі қызмет нысандарындағы ұйымдарда PR және жарнама қызметін ұйымдастыра білу;
  • Мемлекеттік және мемлекеттік емес сектор ұйымдарының баспасөз қызметтері мен баспасөз хатшысының жұмыс әдістерін меңгеру;
  • Аудиторияның қатысуымен жарнамалық материалдар мен хабарларды дайындау әдістерін, интерактивті коммуникациялық жобаларды (оның ішінде Интернет пен ұялы байланысты пайдалана отырып)меңгеру;
  • Жарнама және қоғаммен байланыс саласындағы бағдарламалар мен жекелеген іс-шараларды жобалау