PR және жарнама
Оқу тілдері:
қазақ, орыс
ҰБТ бейіндік пәндері:
Шығармашылық емтихандар
Халықаралық бағдарламалар:
Академиялық ұтқырлық; қос диплом бағдарламасы
Бұл не?
Интернет-коммуникацияларды басқарудың интеграцияланған тәсілін меңгеру негізінде интернет-ортада коммуникациялық қызмет саласында жоғары білікті мамандарды даярлау. Біздің мақсатымыз — бұқаралық және арнайы коммуникациялардың теориялық және практикалық аспектілерін білетін, жаңа медиа, жарнама, PR-қоғаммен байланыс технологияларын, сондай-ақ медиа контентті құру және басқару технологияларын меңгерген, медиа жоспарлау, жобаларды басқару, маркетингтік зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгерген жарнама және қоғаммен байланыс саласында жоғары дәрежелі мамандарды даярлау. Бұл интеграцияланған коммуникацияларды басқарудың әмбебап мамандары туралы, сондай-ақ жарнама, PR және жаңа медиа саласындағы тар бағыттағы мамандарды даярлау.
Еңбек нарығында сұранысын қамтамасыз ету үшін мамандандырылған құзыреттілікке ие түлектерді оқыту; бұқаралық және арнайы коммуникациялардың теориялық және практикалық аспектілерін білетін жарнама және қоғаммен байланыс жөніндегі маман; жарнама технологиялары, PR, медиа мазмұнды жасау және басқару, медиа жоспарлау дағдылары, жобаларды басқару, маркетингтік зерттеулер.
- Көптеген мәтіндік және ауызша ақпаратпен жұмыс істеуге қабілетті. Оның жіктелуі, таралуы және түсіндірілу дағдыларына ие.
- Интерактивті және мультимедиалық мазмұнды жасау үшін цифрлық технологияларды қолданудың білімін және практикалық дағдыларын иеленеді.
- Фотосурет және бейне жасау дағдыларын иеленеді және пайдаланады. Бейне шеңберінде жұмыс істеу дағдыларын біледі және қолданады. Дыбыс және өңдеу технологиясының негіздерін біледі.
- Әртүрлі жанрлардың (жаңалықтар, шолулар, мақалалар, сұхбаттар және т.б.) тиісті журналистік материалдарын дайындау және жазу дағдыларына ие.
- Фактілерді тексеру әдістерін (фактілерді тексеру), оларды қолданудың әдістерін біледі және фактілердің тұтастығы мен толықтығы үшін жауапкершілікті түсінеді.
- PR-кампанияларының тиімділігін талдау және бағалау дағдыларын меңгереді және қолданады.
- Ол стратегиялық жоспарлау әдістерін біледі, түсінеді және қолданады.
- Оң лидерлік пен командалық басқаруды қалыптастыру және енгізу дағдылары бар.
№ | Пәннің атауы: |
1 | Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет |
2 | Журналистикаға кіріспе |
3 | Зерттеу әдістеріне кіріспе |
4 | Қазақ журналистикасының тарихы |
5 | Қазақ (орыс) тілі 3 |
6 | Қазақ (орыс) тілі 4 |
7 | Көшбасшылық |
8 | Журналистің құқықтары мен бостандығы |
9 | Бұқаралық ақпарат құралдарын құқықтық және этикалық реттеу |
10 | Дағдарыс жағдайындағы қоғаммен байланыс |
11 | PR теориясы мен практикасы |
12 | Бизнес — ақпаратты басқару (УБИ) |
13 | ББҚ-ның тілі мен стилі |
14 | Foreign language 3 |
15 | Foreign language 4 |
16 | Foreign language 5 |
17 | Foreign language 6 |
18 | Мобилография |
19 | Баспасөз қызметінің жұмысын ұйымдастыру |
20 | Спиндокторинг |
21 | Телерадиожурналистика |
22 | Авторлық құқық және PR |
23 | Жасыл маркетинг |
24 | Шешендік шеберлік және сөйлеу техникасы |
25 | Бизнестегі жарнама және қоғаммен байланыс |
26 | Журналисттің шығармашылық зертханасы: жанрлар мен әдістер |
27 | PR маркетинг |
28 | Онлайн БАҚ дизайны |
29 | Интернет-жарнама және әлеуметтік желілердегі жарнама |
30 | Сұхбат өнері |
31 | Беделді басқару және имиджология негіздері |
32 | Тұрақты даму мақсаттары бар PR стратегиясын құру |
33 | Қоғамдық пікірді басқару технологиялары |
34 | Фото және операторлық өнер |
35 | Event-PR-дегі менеджмент |
36 | Mediarelation |