Маркетингтік зерттеулер және аналитика

Оқыту тілдері:

қазақ, орыс

Бейіндік пәндер на:

Математика және География

Халықаралық бағдарламалар:

Академиялық ұтқырлық; қос диплом бағдарламасы

Бұл не?

Осы бағдарламаның бакалаврлары әртүрлі ұйымдық нысандағы және экономикалық қызмет түріндегі компанияларда басқарудың әртүрлі деңгейлерінде маркетингті ұйымдастыруға, жоспарлауға, басқаруға, бақылауға байланысты өзінің кәсіби қызметін, сондай-ақ ұлттық экономиканың барлық салалары мен буындарында зерттеу, Инновациялық, жобалау, консультация беру, талдау қызметін, жалпы білім беретін және орта білім берудегі білім беру (педагогикалық) қызметін жүзеге асырады.- арнайы мекемелер.