Сандық Маркетинг
Оқыту тілдері:
қазақ, орыс
Бейіндік пәндер на:
Математика және Информатика
Халықаралық бағдарламалар:
Академиялық ұтқырлық; қос диплом бағдарламасы
Бұл не?
Бағдарлама электрондық коммерция саласындағы тауарлар мен қызметтер маркетингі үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана алатын мамандарды оқытуға бағытталған. Бағдарламаны игеру барысында математика, бағдарламалау, маркетинг саласында базалық білім алынады, бұл тауарларды ілгерілету немесе дайын жүйелерді пайдалана білу үшін қосымшаларды (соның ішінде мобильді) әзірлеуге мүмкіндік береді. Осы мамандықтың түлегі жұмыс істеп тұрған компанияларда да, өз компанияларында да бағдарламашы, Digitalomarketologo болып жұмыс істей алады
Бағдарлама электронды коммерция саласында нарық өнімдері мен қызметтеріне ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қалай пайдалану керектігін білетін мамандарды даярлауға бағытталған. Бағдарламаны игеру процесінде математика, бағдарламалау және маркетинг туралы базалық білім алынады, ол қолданбаларды (соның ішінде ұялы) өнімдерді шығаруға немесе дайын жүйелерді пайдалануға мүмкіндік береді.
- Жеке және командада тиімді жұмыс істеу, мамандық бойынша практикалық қызметте, аралас салалардың мамандарымен жұмыс жасауда коммуникабельділік пен психологиялық дайындықты көрсету; өзекті өндірістік-технологиялық, ғылыми-зерттеу, жобалау және экологиялық-экономикалық міндеттерді шешуде көшбасшылық қасиеттер мен бастамашылықты көрсету.
- Ақпаратты қорғау жүйелерін құру әдістері мен құралдарын таңдау, ақпараттық қауіпсіздіктің берілген қасиеттерін қамтамасыз ету үшін ақпаратты қорғау құралдарын меңгеру.
- Логикалық ойлауды дамыту, зерттелетін объектілердің немесе процестердің математикалық модельдерін құрастыру дағдыларын қалыптастыру, кейіннен болжау және тиісті басқару шешімін қабылдау үшін Математикалық талдау жасай білу. IT мамандарына физика саласындағы теориялық және практикалық дайындықтың негізін білу.
- Жүйелерді жобалау кезінде сәулеттік және егжей-тегжейлі шешімдерді пайдалану; ақпараттық жүйелерді жобалау кезінде ақпараттық технологияларды қолдану.
- Бүкіл қызмет кезеңінде кәсіби сапасын өз бетінше арттыру, кәсіби салада заманауи қазақ, орыс және шет тілдерін интернационалдық ортада жұмыс істеуге мүмкіндік беретін деңгейде меңгеру.
- Нарықтық зерттеулер жүргізе білу, әлеуетті клиенттерді іздеу, олардың қажеттіліктері мен қалауларын анықтау, бренд құру және «жылжыту», тұтынушыға ілгерілету және коммуникациялық әсер ету құралдарын, оның ішінде заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып әзірлеу. Маркетингтік зерттеулердің деректерін түсіну және олардан дұрыс қорытынды жасай білу; мәліметтер базасы мен статистиканы талдай білу.
- Бағдарламалау құралдары мен ортасын, қазіргі заманғы бағдарламалау технологияларын, жекелеген құрылғылардың жұмыс істеуін басқарудан желінің жеке учаскелерінде трафикті талдауға көшуді баптау және жөндеу әдістерін меңгеру. Жоғары деңгейлі бағдарламалау тілінде желілік алгоритмдерді іске асыру, оларды компьютерлік желілерге қосу, Желілік қолданбалы бағдарламалармен жұмыс істеу, Интернеттен ақпарат іздеу.
- АЖ үшін белгілі бір пәндік аймақтың ақпараттық моделін құра білу, АЖ-да деректерді өңдеу үшін заманауи ДҚБЖ-ны қолдану, әртүрлі модельдердің көмегімен деректерді ұсыну.
№ | Пәннің атауы: |
1 | Экономикалық теория және Микроэкономика |
2 | Алгебра және геометрия |
3 | С++ тілінде алгоритмдеу және бағдарламалау |
4 | Мәліметтер базасы және мәліметтер базасын басқару жүйелері |
5 | Брендинг |
6 | Зерттеу әдістеріне кіріспе |
7 | Дискреттік математика және математикалық логика |
8 | Қазақ (орыс) тілі 3 |
9 | Қазақ (орыс) тілі 4 |
10 | Маркетинг |
11 | Математикалық талдау |
12 | Операциялық жүйелер |
13 | Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет |
14 | Машиналық оқытудағы ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика |
15 | Бизнес — ақпаратты басқару (УБИ) |
16 | Физика |
17 | Foreign language 3 |
18 | Foreign language 4 |
19 | Foreign language 5 |
20 | Foreign language 6 |
21 | IT жобаларды басқару (анг. яз) |
22 | IT — инфрақұрылымы |
23 | Машина арқылы оқытуға кіріспе |
24 | Маркетингтегі компьютерлік графика және дизайн |
25 | Мультимедиялық технологиялар және оларды қолдану |
26 | Java тілінде объектіге бағытталған бағдарламалау |
27 | Корпоративті қосымшаларды әзірлеу |
28 | Android — қа мобильді қосымшаларды әзірлеу |
29 | Flutter/Durt -де мобильді қосымшаларды әзірлеу |
30 | Сандық Маркетинг стратегиясы |
31 | Сандық коммуникацияларды басқару |
32 | Эконометрика |
33 | CISCO: Computer network design |
34 | Web-программалау |