Главная | Об Университете | История университета
Арт-менеджмент
Оқу тілдері:
қазақша, орысша, ағылшынша
ҰБТ-да таңдау пәндері
География және Математика
Халықаралық бағдарламалар:
Академиялық ұтқырлық; Қос диплом бағдарламасы
Арт-менеджмент деген не?
Мақсаты-Арт-менеджмент саласында бәсекеге қабілетті, жоғары білікті және құзыретті мамандарды даярлау.
Арт-менеджмент саласында бәсекеге қабілетті, жоғары білікті және құзыретті мамандар даярлау.
- Аналитикалық қабілеттерді, математикалық және статистикалық дәлелдерді, зерттеулерді модельдеуді, оқу, әлеуметтік және кәсіби қызметте цифрлық технологияларды пайдалануды, бюджет жобасын бағалауды, бюджеттің атқарылуын бақылауды, көрсеткіштердің ауытқуын талдауды, қаржылық есептілікті және қаржылық болжауды талдау әдістерін қолдану. Брендті жылжытудың стратегиялық жоспарын жасау.
- Шығармашылық процесті, медиа жоспарлауды ұйымдастыру, жарнамалық кампанияларды өткізудің нысандары мен әдістерін таңдау, жоба командасының іс-әрекеттерін таңдау және үйлестіру дағдыларына ие болу.
- Шығарылатын өнімді/ қызметтерді өндіру және өткізу, жұмыс түрлері, өнімдер мен технологиялардың жаңа түрлерін игеру, жоспарлар мен жобаларды жасау үшін қажетті материалдық, еңбек және қаржылық шығындар бойынша есептеулерді орындау.
- Шығармашылық жобаларды жобалау, ақпарат сапасының критерийларын анықтау, жобаны іскерлік жоспарлау әдістерін меңгеру, жобалық топ қатысушыларының құзыреттілік деңгейін және талпынысын айқындау, жобалық құжаттаманы, оның ішінде адамның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі іс-шараларды дайындауды жүзеге асыру.
- Келіссөздер жүргізу, мәтіндерді аудару, менеджмент пен бизнестің күрделі тақырыптары бойынша жазылған ақпараттың мағынасын мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде жеткізу.
- Шығармашылық ұжымдармен басқарушылық қызметті жүзеге асыру, арт-іс-шараларды жоспарлау және ұйымдастыру, стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді қолдану, міндеттердің орындалуын бақылау.
- Ұйымның имиджін арттыру бойынша іс-шаралар өткізу, брендті жылжыту бойынша PR-іс-шараларды дайындау және ұйымдастыру, сайттың мазмұнын басқару, тауарлар мен қызметтердің әртүрлі топтарына сұраныстың уәждемелерін талдау, маркетингтік зерттеулерді жүзеге асыру.
- Авторлық құқық субъектілерінің құқықтарын айқындау, құқықтық жағдайда қойылған мәселелерді шешу кезінде зияткерлік меншік туралы заңнаманы құқық қолдану нормаларын жүзеге асыру, құқықтық тәуекелдерді бағалау.
- Зерттелген бастапқы дереккөздер, статистикалық деректер және мемлекеттік органдардың, халықаралық ұйымдардың ресми ақпараты негізінде ғылыми мәтіндер мен мақалаларды орындауға қабілетті болу.
№ | Пәннің атауы: |
1 | Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет |
2 | Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері |
3 | Зерттеу әдістеріне кіріспе |
4 | Бұқаралық Ақпарат Құралдары(БАҚ) |
5 | Қазақ (орыс) тілі 3 |
6 | Қазақ (орыс) тілі 4 |
7 | Макроэкономика |
8 | Маркетинг |
9 | Экономикадағы математика |
10 | Менеджмент |
11 | Арнайы курс 1: Іскерлік тәжірибе |
12 | Арнайы курс 2: Іскерлік тәжірибе |
13 | Статистика |
14 | Бизнес — ақпаратты басқару (УБИ) |
15 | Сатуды басқару |
16 | Экономикалық теория және Микроэкономика |
17 | Digital Product Development (каз) |
18 | Foreign language 3 |
19 | Foreign language 4 |
20 | Foreign language 5 |
21 | Foreign language 6 |
22 | Адам ресурстарын басқару психологиясы |
23 | Персоналды басқару |
24 | Эконометрика |
25 | Экономикалық-математикалық модельдеу |
26 | АРТ — брендинг |
27 | Интернет-жарнама және әлеуметтік желілердегі жарнама |
28 | Бизнестегі сыни ойлау |
29 | Салалардағы маркетингтік зерттеулер және талдау |
30 | Медиа жоспарлау және PR |
31 | Арт саласындағы бизнес және Start-up-ды ұйымдастыру |
32 | Авторлық құқық негіздері |
33 | Стратегиялық менеджмент |
34 | Business communication |
35 | Event-PR-дегі менеджмент |
36 | Бизнесті бюджеттеу |
37 | Сандық экономика аясындағы клиентке бағдарлану |
38 | Маркетингті басқару |
39 | Жобаларды басқару |