Оқу бағдарламалары
Білім – бакалавриат – 6В10101 «Жалпы Медицина»
Бағдарлама паспорты
Аты : Жалпы медицина
Шифр: 6В10101
Факультет: International Medical School
Білім беру бағдарламасының миссиясы: Қазіргі заманғы құзыреттіліктерге ие және өзгермелі әлемде Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық дамуына белсенді әсер ететін жоғары білікті табысты мамандарды даярлау.
Білім беру бағдарламасының мақсаты:— Медициналық тәжірибені жақсарту, пациенттердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету және жалпы денсаулық сақтауды жақсарту үшін озық IT шешімдері мен аналитикалық әдістерді тиімді пайдалана алатын дәрігерлерді даярлау.
Оқыту нәтижелері
1.
| Пациенттің денсаулығын сақтауға және сақтауға бағытталған медициналық көмек көрсету үшін іргелі биомедициналық, эпидемиологиялық, клиникалық және әлеуметтік-мінез-құлық ғылымдары саласындағы білім қолдану |
2.
| Пациенттерге жан-жақты күтім жасау үшін пациенттермен, олардың отбасыларымен және денсаулық сақтау тобының басқа мүшелерімен тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын қолдану |
3.
| Ауруларды диагностикалауды, емдеуді, шұғыл көмекті және алдын алуды қамтамасыз ету үшін дәлелді медицина қағидаттарын сақтай отырып, пациентке тиімді орталықтандырылған көмек көрсету дағдыларын қолдану |
4.
| Кәсіби мақсаттарға қол жеткізу үшін әріптестермен, оның ішінде шетелдерде де тиімді ынтымақтастық құру және өмір бойы өзін-өзі бағалау мен оқыту негізінде этикалық қағидаттарды сақтай отырып, өзінің шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін жағдай жасау. |
5.
| Заманауи цифрлық және компьютерлік технологияларды қолдану; клиникалық мәселелерді тиімді шешу үшін үлкен көлемдегі ақпаратпен жұмыс істеу. |
6.
| Медициналық көмек көрсетудің оңтайлы деңгейін қамтамасыз ету үшін өзінің кәсіби қызметінде Денсаулық сақтау жүйесінің қолданыстағы нормативтік-құқықтық базасын пайдалану. |
7.
| Ғылыми дәлелдерге негізделген емдеу принциптерін бағалау және енгізу арқылы клиникалық жағдайларға зерттеу және аналитикалық тәсілді қолдану |
8.
| Медициналық көмек көрсету үшін қолданыстағы нормативтік базаға негізделген денсаулық сақтау жүйесіндегі пациенттерге қызмет көрсете білу. |
Жалпы білім беру пәндері (ЖББП/МК):
Қазақстанның қазіргі заман тарихы:
Кредиттер саны – 5
Бақылау түрі – Мемлекеттік емтихан
Сипаттамасы: Пән білім алушылардың тарихи санасын қалыптастыруға бағытталған, ел тарихының негізгі кезеңдері туралы объективті білім беруге, жастардың назарын ұлттық, мемлекеттілік пен қоғамдық-саяси өмірдің қалыптасуы мен даму проблемаларына; Қазақстандағы саяси, тарихи және мәдени процестерге бағыттауға бағытталған
Шет тілі
Кредиттер саны – 10
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Пәннің мақсаты шет тілді білім беру процесінде студенттердің мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігін жеткілікті деңгейде (А2, жалпыеуропалық құзыреттілік) және базалық жеткіліктілік деңгейінде (В 1, жалпыеуропалық құзыреттілік) қалыптастыру болып табылады. Даярлық деңгейіне байланысты білім алушы курсты аяқтау сәтінде бастапқы деңгейдегі білім алушының тілдік деңгейі жалпыеуропалық құзыреттіліктің 1 деңгейінен жоғары болса жалпыеуропалық құзыреттіліктің В2 деңгейіне жетеді.
Қазақ (орыс) тілі -1
Кредиттер саны – 10
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Пәннің мақсаты студенттердің қазақ тілінде оқу қызметінде жүзеге асыру мүмкіндігін қамтамасыз ететін және А0-B1 деңгейі шеңберінде әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, оқу салаларында қарым-қатынас жасау үшін тілдік білім мен дағдыларды одан әрі жетілдіру үшін негізін қалауы мен білім беру көкжиегін кеңейту және ұлттық мәдениетке ену қажетті көлемде тілдік және сөйлеу құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады.
Ақпараттық және коммуникациялық технологиялар
Кредиттер саны – 5
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Курстың негізгі мақсаты — студенттерге заманауи құралдарда қол жетімді компьютерлік технологиялардың негіздері мен озық технологияларын, ақпараттық технологияларды үйрету, осылайша курс барысында алған білімдері мен дағдыларын пайдалана отырып, әртүрлі міндеттерді шеше алатын мамандардың жас буынын қалыптастыру.
Философия
Кредиттер саны – 5
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Философияның пәні, құрылымы мен қызметі зерттеледі. Әлемдік және қазақстандық философия тарихы негізінде философиялық білімнің негізгі салалары – онтология және гносеология, әлеуметтік философия, тарих және мәдениет философиясы, Этика, Дін философиясы, философиялық антропологияның негізгі мәселелері қарастырылады. Ғылыми білімнің өзекті мәселелері және қазіргі заманның, тұлғаның рухани дамуының жаһандық мәселелері ерекше орын алады.
Дене шынықтыру
Кредиттер саны – 8
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттамасы: Дене шынықтыру оқу пәні ретінде дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесіне негізделген, бір-бірімен тығыз байланысты және анатомия, адам физиологиясы, гигиена, медициналық бақылау, валеология, психология, биология сияқты сабақтас ғылымдарға сүйенеді. Бұл пәннің пәні салауатты өмір салтын қалыптастыру, күнделікті іс-әрекет процесінде өз қабілеттерін жүзеге асыру үшін студенттердің денсаулығын сақтау және нығайту болып табылады.
Психология
Кредиттер саны – 3
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Психологияның пәні, объектісі және әдістері. Психология бөлімдері. Психологияның ғылым жүйесіндегі орны және психологияның ғылым ретінде даму тарихы. Психологияның негізгі бағыттары. Орталық жүйке жүйесінің құрамы, қызметі және қасиеттері. Ми және психика: байланыстың принциптері мен жалпы механизмдері.
Әлеуметтану. Саясаттану
Кредиттер саны – 5
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Пән әлеуметтанудың негіздерімен, оның тарихымен және қазіргі жағдайымен, әлеуметтанулық зерттеулердің негізгі әдістерімен таныстырады. Курсқа жеке тұлғаның әлеуметтік өмірінің өзекті мәселелері; отбасы әлеуметтануы, мінез-құлық әлеуметтануы кіреді. Пән сонымен қатар Саясаттану, саяси ілімдердің тарихы және қазіргі саяси теория мен практиканың өзекті мәселелері, саяси институттар мен процестер туралы түсінік береді.
Базалық пәндер (БП/ЖООК):
Молекулярлық биология және генетика
Кредиттер саны – 10
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: ДНҚ, транскрипция, аударма. Генетика, асыл тұқымды. Өміршеңдік және жалпы даму заңдылықтары. Адамның антропогенезі және онтогенезі. Генетика заңдары. Биосфера және экология. Паразитизм құбылыстары. Тірі жүйелер, физиология және адам экологиясы. Биологиялық-экологиялық практикум. Пән студенттерде өмірдің жасушалық негіздері, жасушалардың әртүрлі түрлері, жасуша құрылымы, барлық тірі формалардың жасушалық ұйымының бірлігін түсіну туралы заманауи білімді қалыптастырады.
Медициналық анатомиясы
Кредиттер саны – 13
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Пән студенттердің адам ағзасындағы морфофункционалды, физиологиялық күйлер мен патологиялық процестерді бағалау қабілетін, пациенттің шағымдарын, оның анамнезін, тексеру нәтижелерін, зертханалық, аспаптық, патологиялық-анатомиялық және басқа зерттеулерді жинауға және талдауға дайындығын, жағдайды тану немесе аурудың болуы немесе болмауы фактісін анықтау мақсатында қалыптастырады.
Физиология
Кредиттер саны – 16
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Жалпы физиология, жүйке-бұлшықет жүйесі, қан айналымы, тыныс алу жүйесі, жүрек-тамыр жүйесі, асқазан-ішек жолдары, тамақтану, қоршаған орта физиологиясы, көбею, бүйрек, нейрофизиология. Адам ағзасының функционалды жүйелері, оларды реттеу және сыртқы ортаға әсер ету кезінде өзін-өзі реттеу. Органдар мен жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтары. Мүшелер мен мүшелер жүйесінің жалпы морфологиясы
Микробиология
Кредиттер саны – 10
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Пән жалпы микробиология бойынша білім мен практикалық дағдыларды, адам мен қоғам өміріндегі микроорганизмдердің маңыздылығын, микроорганизмдердің жіктелуін, морфологиясы мен физиологиясын және оларды сәйкестендіруді қалыптастырады. Микроорганизмдердің рөлі мен қасиеттерін, олардың таралуы мен адам денсаулығына әсерін зерттейді. Зерттеу әдістері.
Биохимия
Кредиттер саны – 10
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Заттардың химиялық табиғаты, химиялық құбылыстар және организмдегі белсенді күйлер. Клиникалық биохимия. Биологиялық жасуша, биомолекулалар, ферменттер, метаболизм жолдары, олардың реттелуі және метаболикалық байланыстары, тағамды сіңіру және тамақтану, гормондар, молекулалық биология, иммунология, қоршаған орта биохимиясы.
Гистология және эмбриология
Кредиттер саны – 5
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Жасушалардың, ұлпалардың және мүшелердің құрылымдық ұйымын қолдайтын ағзаның дамуы мен өмірінің негізгі заңдылықтары. Тіндік элементтердің гистофункционалды ерекшеліктері. Оларды зерттеу әдістері. Эмбрионның тіндері мен мүшелерінің дамуы. Орган жүйелерін дамыту. Тыныс алу жүйесі, жүрек-тамыр жүйесі, асқазан-ішек жолдары және т.б. ұрық жасушаларының өндірісі, эмбрионның қалыптасуы мен дамуы. Ұрықтың аналық түрі.
Жалпы патология-1
Кредиттер саны – 10
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: «Жалпы патологияға кіріспе» пәні жалпы патологиялық процестермен таныстырады, биіктік ауруын, жасушалардың зақымдануын, қабынуды, су-тұз балансының патологиясын, қышқыл-негіз теңгерімсіздігін, онкотикалық аурулардың реактивті патологиясын зерттейді. Бұл жағдайларда морфологиялық өзгерістер. Ғылыми-қолданбалы пән сыртқы және/немесе ішкі факторлардың әсерінен типтік патологиялық процестерде жасушадағы, ұлпалардағы және мүшелердегі құрылымдық (патологиялық анатомия) және функционалдық (патологиялық физиология) өзгерістерді зерттейді; зат алмасу бұзылған жағдайда жасуша-тін-мүшелердің макро- және микроскопиялық өзгерістері; қан айналымы мен лимфа жүйесінің бұзылуы; қабыну (жедел, созылмалы); регенерация және атрофия; жараларды емдеу және ісіктердің өсуі.
Фармакология
Кредиттер саны – 11
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Фармакологияның пәні мен міндеттері, оның басқа медициналық пәндер арасындағы орны. Дәрі-дәрмектерге арналған рецепттер. Жалпы фармакология. Фармакологиялық кинетика және дәрілік заттардың фармакологиялық динамикасы. Дәрілердің негізгі топтарының жіктелуі, әсер ету механизмі, фармакологиялық әсерлері, көрсеткіштері мен қарсы көрсетілімдері, жанама әсерлері.
Клиникалық медицинаға кіріспе
Кредиттер саны – 5
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Пән ересектер мен балалардағы жіті аурулардың нәтижесінде дамитын, науқастың (жәбірленушінің) өміріне қауіп төндіретін және дәрігерге дейінгі алғашқы көмекті талап ететін патогенездің негізгі мәселелері мен патологиялық жай-күйлердің клиникалық көріністерін білуді; ең жиі кездесетін шұғыл жағдайлар, жарақаттар, жазатайым оқиғалар кезінде науқастар мен зардап шеккендерге алғашқы көмек көрсету бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады.
Қоғамдық -медицина
Кредиттер саны – 9
Бақылау түрі –
Сипаттамасы: Пән қоғамдық денсаулықты және оны анықтайтын факторларды; халық денсаулығын сақтауды, нығайтуды және қалпына келтіруді қамтамасыз ететін жүйелерді; экономикалық, әкімшілік және ұйымдастырушылық процестерді қоса алғанда, ұйымдық-медициналық технологиялар мен басқару процестерін; халық денсаулығының көрсеткіштерін, адам денсаулығын қалыптастыратын факторларды (экологиялық, кәсіптік, табиғи-климаттық, эндемикалық, әлеуметтік, эпидемиологиялық, психоэмоционалды, кәсіби, генетикалық) бағалаудағы білім мен дағдыларды қалыптастырады.
Жалпы патология-2
Кредиттер саны – 10
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Пән патология бойынша терең білімді қалыптастырады, білім алушыларда патоморфологиялық зерттеулердің деректері және патологиялық процестер, жағдайлар, реакциялар мен аурулар туралы деректерді патофизиологиялық талдау негізінде олардың пайда болуының, дамуы мен аяқталуының жалпы заңдылықтары мен тетіктері туралы білімді пайдалана отырып, кәсіби дәрігерлік міндеттерді тиімді шешу,сондай-ақ оларды анықтау принциптері мен әдістерін тұжырымдау, емдеу және алдын алу.
Бейіндік пәндер (БП)
Иммунология
Кредиттер саны – 4
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Адамның иммундық жүйесі, гуморальды және жасушалық иммундық жүйе. Біздің денеміздің қалыпты флорасы, денемізді инфекциядан өзін-өзі қорғау. Инфекцияларға қарсы Иммунитет. Иммунодиагностика. Вакцина. Зарарсыздандыру және дезинфекциялау. Су және ауа бактериологиясы. Асқазан-ішек инфекцияларымен байланысты микроорганизмдер. Паразиттерден туындаған асқазан-ішек инфекциялары. Иммундық жүйенің аурулары, аутоиммунды, иммун тапшылығы аурулары, жоғары сезімталдық.
Денсаулық сақтаудағы үлкен деректер
Кредиттер саны – 3
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Аурулардың дамуын болжау. Онкологияның генетикалық маркерлерін анықтау. Балалардың денсаулық жағдайын болжау. Хирургиядағы қауіп факторларын болжау. Үлкен деректер және медициналық деректерді өңдеу. Үлкен деректер және фармация. Науқастың клиникалық деректерін жинау. Дәрі-дәрмектің жанама әсерлерін анықтау.
Ішкі ауру пропедевтикасы
Кредиттер саны – 4
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Пән студенттерге олардың жұмысын қамтамасыз ететін физиологиялық процестерді және негізгі клиникалық белгілерді қалыптастырудың патофизиологиялық механизмдерін түсінуге негізделген адам ағзалары мен жүйелерін диспансерлеу негіздерін (анамнез жинау және физикалық тексеру дағдылары) үйретеді.
Ішкі аурулар
Кредиттер саны – 14
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Пән этиопатогенездің заманауи аспектілерін, ішкі ағзалардың негізгі ауруларының клиникалық көріністерін зерттейді; жиі кездесетін аурулардағы патологиялық белгілер мен синдромдар; ересек тұрғындар арасында жиі кездесетін төтенше жағдайлардың этиологиясын, патогенезін, диагностикасын, емдеуді және алдын алуды; шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларды анықтау үшін негізгі диагностикалық және емдік шаралар.
Сот медицинасы
Кредиттер саны – 4
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Сот және токсикологиялық сараптаманың ұйымдастырушылық, процестік негіздері. Сараптама объектілері, оны тағайындау және өндіру тәртібі. Сот-медициналық және токсикологиялық сараптаманы міндетті түрде тағайындау себептері, оның түрлері. Мәйітті демонстрациялық тексеру. Мәйітті табылған жерде тексеру. Сот-медициналық және токсикологиялық сараптама жүргізуді құжаттау. Тергеу және сот экспериментінің ұйымдастырушылық және процестік формалары.
Педиатрияға кіріспе
Кредиттер саны – 4
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Педиатрия-бұл балалар жасының патологиясын, сондай-ақ балалар ағзасының жас ерекшеліктерін ескере отырып, балалар ауруларын диагностикалауды, алдын алуды және емдеуді зерттейтін клиникалық медицина саласы.Ұрықтың антенатальды қорғалуы, баланы динамикалық бақылау, ұтымды тамақтандыруды ұйымдастыру, профилактикалық егулерді жүргізу, балаларды мектепке дейінгі мекемелер мен мектепке түсуге дайындау туралы білімді қалыптастырады.
Хирургияға кіріспе
Кредиттер саны – 4
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Пән заманауи асептика және антисептика әдістерін зерттейді; хирургиялық инфекцияның алдын алу;зарарсыздандыру; анестезиологияның жалпы сұрақтары; қан кету түрлері және қан жоғалтуды толықтыру. Жарақаттан зардап шеккендерді тексеру әдістерін оқу; травматикалық жарақаттарды емдеудің негізгі принциптерін; жедел, созылмалы аурулардың негізгі белгілері мен емдеу мәселелері; іріңді және спецификалық хирургиялық инфекция. Клиникалық ойлаудың, медициналық этиканың негіздерін дамытады.
Акушерлік
Кредиттер саны – 4
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Пән халыққа акушерлік көмекті ұйымдастырудың негіздерімен; жүктілік және босану физиологиясымен, тексерудің жалпы принциптерімен, жүкті әйелдерді клиникалық тексеру әдістерімен; жүктілік пен босанудың аса қауіпті асқынуларымен, олардың ерте белгілері мен алдын алу шараларымен; экстрагенитальды аурулар кезінде жүктілікті жүргізу ерекшеліктерімен; шұғыл акушерлік патология кезінде алғашқы медициналық көмек көрсету принциптері мен әдістерімен таныстырады.
Гинекология
Кредиттер саны – 5
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Пән жатырдың дисфункциясы, жатырдан қан кету кезінде халыққа гинекологиялық көмекті ұйымдастыру негіздерін зерттейді; етеккір циклінің бұзылуы, аменорея; нейроэндокриндік синдромдар; жатырдың және қосалқылардың қабыну аурулары; іріңді аднексальды түзілістер; сепсис; гинекологиядағы жедел бүйрек жеткіліксіздігі. Аса қауіпті асқынулар туралы білімдерін, шұғыл патология кезінде алғашқы көмек көрсету принциптері мен әдістері туралы білімін құрастырады.
Оториноларингология
Кредиттер саны – 5
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Оториноларингология-құлақ, мұрын, параназальды синус, жұтқыншақ және көмей және онымен байланысты аймақтар (өңеш, трахея, бронх және өкпе аурулары) ауруларының этиологиясын, патогенезін, ағымын, диагностика, емдеу және алдын алу әдістерін зерттейтін клиникалық медицина саласы.; алдын алу және емдеу негіздері; жедел оториноларингологиялық жағдайлардағы медициналық тактика.
Офтальмология
Кредиттер саны – 4
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Клиникалық анатомия және көру органдарының қызметі. Клиникалық сыну. Көздің алдыңғы бөлігінің патологиясы. Тамырлы тракт пен линзаның патологиясы. Глаукома. Көру мүшелерінің жарақаттары. Орбиталық аурулар. Көзге қатысты микробиология, көзге қатысты патология, көзге қатысты фармакология. Ирис аурулары. Көз жасы аппаратының аурулары. Жаңа туылған нәрестелердің конъюнктивиті және офтальмиясы. Трахома және басқа созылмалы конъюнктивит. Кератит және қасаң қабықтың жаралары. Мүйізді қабықтың жарасы. Склерит және эписклерит.
Дерматология
Кредиттер саны – 4
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Жұқпалы емес дерматоздар. Жұқпалы дерматоздар. Инфекциялар. Меланин синтезі. Аллергиялық бұзылулар. Дәрілік бөртпелер, есекжем, көп формалы эритема. Везикулярлы-буллезді аурулар, эпидермопоэз. Псориаз. Патогенез. Мерез. Гонококк және гонококк емес инфекциялар. АИЖВ-инфекциясы, шұғыл дерматологиялық көмек.
Нефрология
Кредиттер саны – 4
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Пән бүйрек ауруларын диагностикалау және оларды емдеу (дәрі-дәрмек, диализ, трансплантация), сондай-ақ бүйрек трансплантацияланған науқастарды бақылау туралы білімді қалыптастырады. Бүйрек патологиясы бар науқастарда шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда шұғыл көмек көрсетудің негізгі принциптерін; бүйрек ауруларының алдын алудың негізгі принциптері мен әдістерін, оңалту принциптерін; бүйректі алмастыратын терапияның негізгі әдістерін, оларға көрсеткіштер мен қарсы көрсетілімдерді зерттейді.
Ортопедия
Кредиттер саны – 4
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Бұл пән — туа біткен ақаулардың, даму ақауларының, жарақаттардың немесе аурулардың салдары болып табылатын тірек-қимыл аппаратының деформациялары мен функцияларының бұзылуының алдын алуды, клиникалық медицина бөлімі, хирургия бөлімімен диагностикалауды және емдеуді зерттейді.
Радиология
Кредиттер саны – 3
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Пән сәулелік диагностика әдістерінде кескін алу принциптері туралы білімді қалыптастырады; сәулелік диагностиканың әртүрлі әдістерінің диагностикалық мүмкіндіктері; иондаушы сәулелену көздерінің қасиеттері, дозиметрия мен клиникалық дозиметрияның негізгі әдістері; ең көп таралған ауруларда сәулелік зерттеулерді қолданудың тактикасы мен орынды реттілігі; сәулелік терапия кезіндегі сәулелік реакциялар мен зақымданулар, олардың алдын алу әдістері.
Жұқпалы аурулар
Кредиттер саны – 5
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Жұқпалы аурулар-этиологиясы, патогенезі, клиникалық ерекшеліктері, диагностикасы, терапиясы және өзекті жұқпалы аурулардың, соның ішінде тері аурулары мен туберкулездің алдын алу туралы жүйелі ғылыми білімі бар клиникалық пән. Жұқпалы аурулардың пайда болуы мен таралуының алдын алу мақсатында санитарлық-эпидемияға қарсы (профилактикалық) іс-шараларды ұйымдастыруды қарастырады.
Хирургия
Кредиттер саны – 5
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Пән кез-келген клиницист дәрігерге оның одан әрі маман ретінде қалыптасуына қажетті хирургиялық қызметті зерттеудің негізін қалады. Пациенттің денсаулық жағдайы туралы ақпаратты жинау және талдау, науқастарды диагностикалау, емдеу, Оңалту және хирургиялық аурулардың профилактикасының практикалық міндеттерін шешу; кәсіби дәрігерлік мінез-құлық, клиникалық ойлау негіздері, медициналық құжаттаманы жүргізу дағдыларын қалыптастырады.
Неврология
Кредиттер саны – 5
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Пән жүйке жүйесін қалыпты жағдайда да, патологияда да зерттейді, жүйке жүйесінің орталық және перифериялық бөлімдерінің ауруларының пайда болу мәселелерімен айналысады, сондай-ақ олардың даму механизмдерін, белгілерін және диагностиканың, емдеудің және алдын-алудың мүмкін әдістерін зерттейді. Қозғалыс бұзылыстарын, ауырсыну синдромдары; дегенеративті және жүйке-бұлшықет ауруларын зерттейді.
Анестезиология
Кредиттер саны – 4
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Бұл пән-операция кезінде және операциядан кейінгі кезеңде ағзаның өмірлік маңызды функцияларын басқару арқылы ағзаны операциялық жарақаттан және оның зардаптарынан, сондай-ақ тікелей хирургиялық аурудан туындаған патологиялық бұзылулардан қорғау тәсілдерін зерттейтін клиникалық медицина бөлімі. Анестезия үшін қолданылатын препараттарды қолданудың клиникалық және фармакологиялық негіздемесін зерттейді. Ортопедияда қолданылатын дәрілік заттардың негізгі топтарын, ортопедиялық түзету құралдары зерттейді. Ортопедиялық науқастарды клиникалық, зертханалық, аспаптық тексерудің заманауи әдістері.
Психиатрия и наркология
Кредиттер саны – 5
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Пән жүйелі ғылыми білім туралы, психикалық және мінез-құлық бұзылыстарын диагностикалау, емдеу, алдын алу әдістері туралы білімді қалыптастырады. Негізгі наркологиялық синдромдарды, клиниканы, психоактивті заттарды қолданудан туындаған аурулардың барысын; ересектердегі психикалық ауруларды, аффективті патологияның барысы мен даму заңдылықтарын зерттейді. Науқастарды әлеуметтік-еңбектік оңалтумен; еңбек, сот және әскери-дәрігерлік сараптамамен; санитарлық-ағартушылық, психобілім беру және психогигиеналық іс-шаралармен таныстырады.
Урология
Кредиттер саны – 3
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Пән ретроперитонеальді кеңістіктегі зәр шығару, жыныс жүйесі және басқа да патологиялық процестер ауруларының этиологиясын, патогенезін, диагностикасын; несеп-жыныс патологиясы бар пациентті тексерудің, емдеудің және алдын алудың заманауи әдістерін; науқастарды диспансерлік бақылауды, урологиялық пациенттерді санаторлық емдеуге көрсеткіштерді; урологиялық пациенттерді физиотерапия және емдік дене шынықтыру әдістерін; уақытша және тұрақты еңбекке жарамсыздық мәселелерін зерттейді.
Эндокринология
Кредиттер саны – 4
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Пән гормондардың биосинтез процестері мен әсер ету механизмдерін, басқа патологиядағы эндокриндік аурулардың да, эндокриндік жүйенің бұзылуының да этиологиясын, патогенезін және клиникалық көріністерін зерттейді. Эндокринология организмнің гуморальды интегративті жүйесі туралы ғылым ретінде клиникалық медицинаның ең қарқынды дамып келе жатқан салаларының бірі болып табылады.
Пульмонология
Кредиттер саны – 5
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Пән этиологияны, патогенезді, клиникалық көріністерді, диагностиканың принциптерін, негізгі әдістерін, тыныс алу жүйесі ауруларын дифференциалды диагностикалау принциптерін; дәрілік препараттардың негізгі топтарын және пульмонологиялық бейіндегі ауруларды, оның ішінде туберкулезді емдеуде қолданылатын емдік әсердің негізгі әдістемелерін зерттейді. Тыныс алу және туберкулез патологиясын диагностикалаудың негізгі принциптерімен таныстырады.
Гастроэнтерология
Кредиттер саны – 5
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Пән ересектердегі негізгі гастроэнтерологиялық аурулардың клиникалық симптомдары мен патогенезін, олардың профилактикасын, диагностикасы мен емдеуді, диагностикалық зерттеулерді жүргізуге көрсеткіштері мен қарсы көрсетілімдерін; диагностикалық әдістерді таңдау тәсілдерін; диагностикалық процедураларды орындау техникасын, оларды орындау кезіндегі ықтимал асқынуларды; тексеру кезінде алынған көрсеткіштердің ауруды диагностикалау және болжаудағы мәнін зерттейді.
Кардиология
Кредиттер саны – 5
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Пән жүрек аритмиясы мен өткізгіштік бұзылыстарын ерте диагностикалаудың, ауыр асқынулардың алдын алудың маңыздылығын, сондай-ақ жүрек аритмиясы мен өткізгіштік бұзылыстары бар науқастарды басқарудың жалпы принциптерін, соның ішінде интервенциялық емдеу көрсеткіштерін және құрылғыларды имплантациялаудан кейінгі басқару тактикасын меңгерудің маңыздылығын көрсетеді. Пән жүрек-қантамыр жүйесі аурулары бар науқастарды тексеру әдістері бойынша тәжірибелік дағдыларды қалыптастырады.
Жалпы білім беру пәндері / Таңдау компоненті
Әлеуметтік медицина
Кредиттер саны – 5
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Қоғам денсаулығы мен денсаулық сақтаудың даму заңдылықтары, медицинаның әлеуметтік мәселелері туралы ғылым. Азаматтардың денсаулығын жақсарту мақсатында қоғамдық денсаулық пен адам денсаулығының көріністерін, қасиеттерін, құрылымын, қасиеттерінің өзгергіштігін және салдарын, сондай-ақ қауымдастықтарға әсер ету жолдарын зерттейді. Профилактикалық медицина, мінез-құлық ғылымдары, Денсаулық сақтау, қоршаған орта, биостатистика, эпидемиология, тамақтану, ана мен бала денсаулығы, оңалту, жұқпалы және жұқпалы емес аурулардың эпидемиологиясы туралы білімді қалыптастырады
Оқу—өндірістік тәжірибе:
Аурухана дәрігерінің көмекшісі
Кредиттер саны – 4
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттамасы: Пән хирург, терапевт, акушер-гинеколог және педиатр жұмысына қажетті тиісті бейіндегі пациенттерді тексеру, диагноз қою және емдеу кезінде ұйымдастырушылық, теориялық білімді қалыптастырады, терапевтік, диагностикалық және практикалық дағдыларды жетілдіреді. Кез келген мамандық дәрігерінің жұмысына қажетті профилактикалық және санитарлық-ағарту жұмыстарын жүргізу дағдыларын қалыптастырады.
Клиникалық дағдылар
Кредиттер саны – 3
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттамасы: Пән хирургиялық, терапевтік, акушерлік-гинекологиялық және педиатриялық бейіндегі кең таралған аурулары бар ересектер мен балалардағы шұғыл жағдайлар кезінде диагностика мен көмек көрсетудің білімі мен дағдыларын бекітеді; науқасты тікелей тексеру, тұлғааралық қарым-қатынас және пациенттерге кеңес беру; дифференциалды диагностика жүргізу және барабар жеке шұғыл көмек тағайындау бойынша практикалық дағдыларды жетілдіреді