Главная | Об Университете | История университета
Қонақжайлылықты басқару
Оқыту тілдері:
Қазақ, орыс, ағылшын
ҰБТ-дағы негізгі пәндер:
География + Шет тілі
Халықаралық бағдарламалар:
Академиялық мобильділік; Erasmus+.
Бұл не?
Мейрамхана және қонақ үй индустриясы әлемдегі ең жылдам дамып келе жатқан экономикалық салалардың бірі және ел үшін негізгі табыс көзі болып табылады. Сондықтан қонақ үй және мейрамхана индустриясы үшін мамандарды даярлау барған сайын маңызды болып келеді. Қоршаған ортаға тез бейімделе алатын, практикалық жұмысқа дайын, ең перспективалы және икемді шешімдерді анықтай алатын және сұранысты болжай алатын мамандарға деген сұраныс артып келеді.
Білім беру бағдарламасы қонақ үйлер, курорттар, мейрамханалар, тамақтандыру мекемелері, дүкендер, казинолар, ойын-сауық саябақтары және басқа да көптеген байланысты бизнестер сияқты қонақжайлылық индустриясындағы компаниялардың әкімшілік, операциялық және коммерциялық міндеттерін оқытуға бағытталған.
- Кәсіби қызметте озық коммуникациялық технологияларды пайдалану, өзара әрекеттесудің мақсаттары мен мәнмәтініне негізделген тиімді қарым-қатынас жасай білу, кәсіби тақырыптар бойынша мемлекеттік, орыс және шетел тілдерінде еркін сөйлесе білу және өз мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсіну;
- Кәсіби қызметке қолданылатын ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу үшін компьютерлік әдістерді пайдалану, заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану және әлемдік экономиканың әртүрлі жағдайлары мен жағдайларында икемді және мобильді болу;
- Қонақжайлылық индустриясындағы кәсіпорындардың қаржылық қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және бағалау;
- Қонақ үй және мейрамхана операцияларында технологиялық процестер мен лауазымдық нұсқаулықтардың енгізілуін бақылау;
- Қонақжайлылық индустриясындағы кәсіпорындардың қызметіне ел ішінде де, халықаралық деңгейде де әсер ететін сыртқы және ішкі факторларды болжау.
- Белгісіздік және дағдарыс жағдайында қызмет көрсету компаниясын басқару;
- Екі шетел тілінде кәсіби қарым-қатынас жасау;
- Қақтығыс жағдайларын шешу (қызмет көрсетуші персонал арасында, қызмет көрсетуші персонал мен клиенттер арасында);
- Ішкі кадрлық басқару және сапаны жақсарту жүйесін әзірлеу.
| № | Аты |
| 1 | Қонақжайлылық және мейрамхана индустриясындағы менеджерлер |
| 2 | Қонақжайлылық индустриясындағы әкімшілер, менеджер көмекшілері |
| 3 | Мейрамхана немесе қонақ үй менеджерлері немесе директорлары |
| 4 | Қонақ үй қабылдау және орналастыру қызметтерінің басшылары |
| 5 | Метро қонақ үйлері, зал менеджерлері, әкімшілер |