Маркетинг

ҰБТ-дағы бейіндік пәндер: география және математика

Оқыту тілдері: қазақ, орыс, ағылшын

Білім беру бағдарламалары: 
Цифрлы экономикадағы маркетинг
Маркетингтік зерттеулер және талдау

Маркетинг-кез келген заманауи ұйымның негізгі процестерінің бірі. Маркетинг жөніндегі мамандар нарықтық зерттеулер жүргізуге, әлеуетті клиенттерді іздестіруге, олардың қажеттіліктері мен қалауларын анықтауға, нарықтың мақсатты сегменттерін сегменттеуге және іріктеуге, компания мен оның жекелеген өнімдерін позициялауға, тауар ассортиментін қалыптастыруға, бренд құру және “жылжыту”, бағалар мен жеңілдіктер жүйесін белгілеуге, тұтынушыға жылжыту және коммуникациялық әсер ету құралдарын әзірлеуге, өнімді бөлу және соңғы сатып алушыға жеткізу арналарын “құрастыру” үшін жауап береді.

Білім беру бағдарламалары

Цифрлы экономикадағы маркетинг

Толығырақ

Маркетингтік зерттеулер және талдау

Толығырақ

Осы білім беру бағдарламасының түлектері кім жұмыс істейді?

UIB университетінде “Маркетинг” бітірген соң сіз осы бағыттар бойынша жұмысқа орналаса аласыз

  • Маркетолог
  • Сауда агенті
  • Экономист
  • Талдаушы
  • Жарнама маманы
  • Бренд-менеджер
  • Интернет-маркетолог

Алған дағдылары

Маркетинг бағдарламасы бойынша оқитын студенттер өз оқу барысында маркетингтік зерттеулер, тауарларды әзірлеу және тауар ассортиментін басқару бойынша маркетингтік қызмет, тауар қозғалысын ұйымдастыру, жоспарлау және басқару, жарнамалық қызмет, сатып алу қызметі және материалдық-техникалық жабдықтау, сату алдындағы және сатудан кейінгі сервисті ұйымдастыру, жоспарлау және басқару сияқты салаларда Дағдылар мен білім алады.

Практик-оқытушылардың 70% – дан астамы UIB ерекшелігі-бұл практикалық білім университеті. Бұл біздің оқу орнымыздың маңызды бәсекелестік артықшылығы, ол мамандар даярлаудың практикалық бағытын күшейтуді өз басымдығына қояды.

Компаниялардағы Тағылымдамалар бағдарламалары

Мамандандырылған мастер-класстар, семинар-тренингтер, осы салада жұмыс істейтін табысты адамдардан қонақ дәрістер

Мамандандырылған бағдарлама тыңдаушының тілектері мен мүмкіндіктерін ескереді: Жеке оқу-тақырыптық жоспар пәндерді оқытудың тізбесі мен жүйелілігін, сабақтардың тақырыптары мен уақытын, сондай-ақ тыңдаушы тікелей өз жұмысында кездесетін сұрақтарды қоя алатын негізгі мамандандырылған пәндер бойынша оқытушымен бір-біріне жеке консультациялар мүмкіндігін қамтиды.